Vitaelife Pharma Omega 3 – cena, kde kúpiť, ako to funguje

[Total: 0    Average: 0/5]

omega-3 skupina polynenasýtených mastných kyselín (PUFA), ktoré chránia bunkové membrány a vnútorné orgány pred poškodením. Bez toho by tieto možné pripojenie na dokončenie práce nervového, imunitného a kardiovaskulárneho systému, zodpovedajúce syntéze tkanivových hormónov, prostaglandínov, správne metabolizmu základných látok. Okrem toho potláčajú zápal, zlepšenie zdravia kĺbov a bojuje s emočnými poruchami, chronickým únavovým syndrómom.

Zoberme podrobnejšie čo kyselín omega-3 a čo obsahujú.

Obsah:

Všeobecné informácie

Lipidy omega-3 patrí do skupiny esenciálnych tukov, pretože ľudské telo nie je syntetizovať o sebe. Preto by mali pravidelne robiť s jedlom.

Hlavnými zástupcami omega-3 LCD:

  1. kyselina dokosahexaenová (DHA). Je súčasťou šedej hmoty mozgovej membrány buniek sietnice spermie, semenníky. DHA tiež hrajú dôležitú úlohu pri tvorbe nervovej sústavy dojčatá.
  2. eikosapentaenová kyselina (EPA). Stimuluje regeneráciu bunkových membrán, normalizuje mechanizmy lipidov dopravy v krvnom riečisku, stimuluje imunitný systém, zlepšuje vstrebávanie tukov v zažívacom trakte, zvyšuje antioxidačné funkcií v tele.
  3. kyseliny alfa-linolénovej (ALA). Tuky tohto druhu môžu pomôcť v boji proti stresu, zlého cholesterolu, vysoký krvný tlak, problémy s pokožkou, vlasy, nechty (suchá, mastná, stratifikácia). Okrem toho, že sú budovy substrát pre syntézu eikozapentaénovej a dokozahexaénovej mastných kyselín.

Lipidy EPA a DHA sú obsiahnuté v tkanivách morských živočíchov. Sú najužitočnejšie pre ľudské telo, pretože ich vstrebávanie nevyžaduje veľké množstvo enzýmov, na rozdiel od rastlín potraviny bohaté na ALA.

Užitočné vlastnosti

Polynenasýtené triacylglyceroly omega-3 sú esenciálne živiny pre ľudí, pretože majú bioregulačních, štrukturálne a energetickej ukladanie funkcií.

Výhody:

  1. zosilňovať syntézu tkanivových hormónov (eikosanoidy), podieľajúce sa na biochemickú reakciu je v bunke.
  2. Ak chcete znížiť koncentráciu “zlého” cholesterolu, vrátane lipoproteínu s nízkou hustotou. To následne znižuje riziko vzniku aterosklerózy, infarktu myokardu, cievna mozgová príhoda v mozgu.
  3. Podieľa sa na tvorbe mužských pohlavných buniek (spermie), membrán neurónov v mozgu, membrán sietnice.
  4. regulovať syntézu hormónov a steroidov, vrátane testosterónu.
  5. sa zúčastňuje transportu kyslíka do tkanív.
  6. Zlepšenie kontraktilné funkcie srdcového svalu.
  7. Reguluje metabolizmus šťastné hormónu (serotonínu), znížiť psycho-emocionálne napätie, bráni riziko vzniku depresie.
  8. podporovať pružnosť kĺbov, zníženie intenzity bolesti pri artritíde alebo artróza.
  9. Zvýšenie citlivosti na inzulín (spomalením zálohu hrudu v črevnom trakte).
  10. znižovať zápal v tele, bráni rozvoju alergickej reakcie s a autoimunitných ochorení.
  11. Zlepšiť kognitívne funkcie mozgu (pamäť, pozornosť, učenie);
  12. Potláča nadmernú chuť do jedla.
  13. zlepšiť funkčný stav dermis.
  14. Zlepšiť imunitný stav organizmu.
  15. zosilňovať rast svalovej hmoty, urýchliť “starostlivosť” tuku.
  16. Zlepšiť neuro-svalové funkcie, vytrvalosti, celkový svalový tonus.
  17. inhibujú syntézu kortizolu (stresový hormón).

Denná potreba

dennej potreby omega-3 kyselín je 1 – 2 g, v závislosti od pohlavia, veku, zdravotného stavu, kraja bydliska
.
tehotenstvo, menopauza, stavba tela je denná sadzba vzrástla na 2,5 – 3 gramy, a pri nižšej telesnej hmotnosti až do 3 – 4 gramy. Horná bezpečná hranica pripojenie spotreby. – 8 g

Okrem toho, že je potrebné pre užitočné zvýšenie tuku s:

  • depresie a autoimunitným ochorením (tyreoiditida, lupus erythematosus, Alzheimerova choroba);
  • v chladnom období;
  • intenzívne športové;
  • ateroskleróza;
  • rakovina;
  • hrozba infarktu alebo mŕtvici;
  • v detstve a starobe.

Pre liečenie funkčných porúch za použitia 2 – 4 g omega-3 za deň. V rovnakej dobe, dať prednosť použitia koncentrátov živočíšneho pôvodu (EPA, DHA). Denná dávka je rozdelená do 3 dávok.

Výhody a poškodzuje

Pre správnu funkciu tela, je dôležité konzumovať nie menej ako 0,65 g omega za deň. Ak lipid normou v deň pod kritickú minimálnu, je “tučný” zlyhanie.

Faktory spôsobujúce nedostatku základných triglyceridov v tele:

  • dlhodobé hladovanie;
  • nevyváženej stravy, vrátane vegetariánstvo a surový potravín;
  • striktné mono-diéta;
  • dysfunkcie zažívacieho traktu.

nedostatok Príznaky omega-3:

  • kontinuálne smäd;
  • suchosť kože;
  • lámavé nechty;
  • vypadávanie vlasov;
  • lupy;
  • predĺžená depresia, apatia;
  • alergické vyrážky na koži;
  • porušenie stoličky, zápcha;
  • bolesti kĺbov, svalov, šliach;
  • pomalé hojenie rán, odreniny, škrabance;
  • zvýšenie krvného tlaku;
  • zhoršenie pamäti, pozornosti;
  • únava, slabosť, strata funkcie;
  • Oneskorenie mentálneho vývoja (dojčatá a deti v predškolskom veku);
  • zníženie odolnosti, časté prechladnutie.

Nezabudnite, nedostatok omega-3 v tele vedie k neuropsychiatrických patologických stavov, autoimúnnych ochorení, kardiovaskulárnych ochorení, hormonálne poruchy.

Avšak, napriek skutočnosti, že predávkovanie polynenasýtených tukov je extrémne vzácna, nekontrolované príjem tukov môže poškodiť zdravie.

Znaky prebytočného PUFA:

  • predĺžená hnačka;
  • nízky krvný tlak;
  • dysfunkcia tráviaceho traktu;
  • zníženie zrážanlivosti krvi, a v dôsledku toho, krvácanie do kĺbov (hemartrózy), vnútorné a vonkajšie krvácanie.

Kontraindikácie požití látok:

  • hyperkalcémie;
  • individuálnu neznášanlivosť;
  • hypertyreóza;
  • tuberculosis (aktívna fáza).

Okrem toho, možnosť príjmu esenciálnych tukov a perorálnych antikoagulancií alebo fibráty, že je dôležité prediskutovať s lekárom.

Zdravotnícke aplikácie

Vzhľadom k tomu, že omega-3 mastné kyseliny majú znižujúcu, imunomodulačné, antikoagulant (riedenie krvi), a antihypertenzívny pôsobenie, ich použitia pri farmakologickej praxi.

Indikácie:

  • obezita akéhokoľvek stupňa;
  • chronické poškodenie kĺbov;
  • hypertenzie;
  • cukrovky;
  • deficit telesnej hmotnosti;
  • hypercholesterolémie;
  • cievnych ochorení mozgu,
  • reumatickej artritíde;
  • alergické kožné ochorenia (lupienka, ekzém);
  • vaskulárne lézie končatín;
  • autoimunitné ochorenie (nefropatia, tireodit, lupus erythematosus);
  • osteomyelitída;
  • kardiovaskulárne choroby (arytmia, ischémia, infarkt myokardu);
  • depresie;
  • syndróm krátkeho čreva.

Okrem toho sú tieto lipidy sú používané na prevenciu rakovinových nádorov (v komplexnej terapie).

Ako sa omega 3 (kapsule)?

Pre liečenie funkčných porúch za použitia živočíšne tuky (DKG a EPA). Terapeutické dávky základných lipidov je 2,5 – 3 g denne. Rybí tuk kapsuly sa bezprostredne po jedle, pití 100 ml čistej vody. Denná časť rozdelená do troch ekvivalentných dávok.

Predpokladajme, ako si vybrať vysoko kvalitný koncentrát polynenasýtených tukov.

Potraviny bio-komplexov s omega-3

nálepky lipidosterolic drogy najčastejšie udáva celkové množstvo rybieho oleja v kapsuli. Avšak, pre liečenie funkčných porúch, je dôležité zvoliť zlúčeniny, ktoré obsahujú vysokú koncentráciu EPA a DHA.

Ratingové doplnky:

  1. Omega 3 Triple pevnosť (Solgar). Droga obsahuje veľkú dávku omega-3 mastných kyselín extrahovaných z svalu studenú vodu druhy rýb. Celkové množstvo polynenasýtených tukov v kapsule, obsahujúce 882 mg (504 mg EPA a DHA 378 mg).
  2. Omega 800 (Madre Labs). Organický lieky rybí olej dostupný vo forme mäkkých želatínových kapsúl. BIOCOMPLEX zahŕňa: a. Dokozahexaénovej (320 miligramov) a eikosapentaenovú (480 miligramov), kyselina
  3. Ultra omega 3 (teraz Foods). Zloženie tohto média je 750 mg triglyceridov omega-3 (500 mg EPA, 250 mg denne). Navyše, každá kapsula stravy je uzavretý v špeciálnom gastrorezistentných (aby sa zabránilo nepríjemné pachuti, grganie, nevoľnosť).
  4. Omega-3 (prírodné faktory). Želatínová kapsula obsahuje 600 miligramov polynenasýtených lipidov (200 mg DHA, 400 mg EPA).

Ak chcete zachovať zdravie trvania kurzu suplementácia je 3 až 4 mesiace. Frekvencia liečby je 1 -. 2-krát za rok

Potravinové zdroje

Vzhľadom k tomu, že základné tuky, ktoré nie sú syntetizované črevnej mikroflóry, každý deň, je dôležité riadiť objem ich príjmu.

Tabuľka č 1 “zdroj potravín” zviera “omega-3”, čo je stereotracklist EPA a DHA v 100 g výrobku, grammie tuku сардины26 – 30Печень трески15Рыбий tuku лосося10Икра Black, красная6 – 7Сардина Atlantic сельдь1,5 – 2,4 Salmon Atlantic лосось1,2 – 2,4 makrela, макрель2Тунец1,6Меч-рыба1,14Палтус, форель0,7 – 1,3Устрицы0,7Креветки0,6Камбала, Pollock, хек0,5Раки, kraby, mušle, morské гребешок0,3 – 0,4 Marine окунь0,3Сом0,25 – 0,35Треска0,2Таблица “Produkty, ktoré obsahujú rastlinný omega tri” zdroj alfa-linolénovej kislotalimonnaya ALA na 100 g potravy, Gramineae масло55Листья podzemnice olejnej (čerstvý) 50Семена ľanu (čerstvé) 18Рапсовое масло9 – 12Масло orech ореха11Киноа (obilniny ) pšenica 8Масло зародышей7Горчичное масло5 – 6Грецкий орех5,5Семен чиа5Портулак (nové) 4Шпинат (nové) 0,9Спирулина0,8Орех пекан0,75Редис0,6Горчица (listy) 0,5 Olive масло0,45Миндаль0,4Малина, jahody, авокадо0,15Капуста (karfiol, brokolica), 0,1Фундук0,1

Nezabudnite, že zlúčeniny zo skupiny omega-3, sú ľahko zničené pôsobením slnka, kyslík, vysokým teplotám. Preto, aby sa naplniť dennej potreby organizmu v podstatných tuky, je vhodné použiť solené, nakladané ryby, čerstvej zeleniny a ovocia, rastlinný olej, surové orechy.

Omega-3 pre deti

Mastné kyseliny omega-3 hrajú hlavnú úlohu pri tvorbe nervového, imunitného a hormonálneho systému dieťaťa, ako aj správne ontogenézy mozgu, udržuje funkčnosť vizuálnych zariadení, ktorým sa z trvalej zuby. Je zaujímavé, že v prvom roku života dieťa dostáva všetky dôležité živiny, vrátane triglyceridov, spolu s materským mliekom. Avšak, 90% žien počas laktácie, je akútny nedostatok polynenasýtených mastných kyselín v tele. Výsledkom je, že dieťa s raných rokoch zažiť lipidov nedostatočnosť.

Symptómy nedostatku omega-3 v detskom veku:

  • diatéza, atopická dermatitída (v dôsledku narušenia imunitného systému);
  • pokles kognitívnych schopností (výkon, pozornosť, pamäť);
  • hyperaktivita;
  • suchosť kože;
  • alergickú reakciu s;
  • rozmazané videnie.

Je zaujímavé, že mozog dieťaťa vyvíja až do veku 14 rokov teda deti z prvého roku života, je dôležité konzumovať aspoň 1 gram omega-3 za deň. Táto denná omrvinky ponuke obohatené o ovocie, zelenina, morské plody, ľanového oleja. Okrem toho, denná potreba tukov tvoria koncentráty rybieho tuku. Avšak, deti do troch rokov, je ťažké prehltnúť veľkú kapsulu. Takže vyvstáva otázka: ako piť lieky? Na riešenie týchto problémov, výrobcovia vytvorili špeciálnu zmes, vyrobený vo forme sirupov, cukroviniek, žuvacích tabliet.

populárnej detskej komplexy s omega-3

  1. “Omega-3 pre deti” od Oriflame (wellness, Švédsko). Pri príprave obsahuje rybí olej, vitamín E, citrónový olej, antioxidanty. Nástroj vyrába vo forme sirupu.
  2. “Inteligentný omega 3 pre deti” (Delta Medical, Švajčiarsko). BIOCOMPLEX obsahuje rybí olej, včelí vosk, vitamíny A, C, D3. Prípravok je vyrobený do kapsúl, ktoré môžu byť žuť.
  3. “Supradin deti s cholínu a omega-3” (Bayer, Nemecko). Lieky sú: kyselina dokosahexaenová, nikotínamid, cholekalciferol, vitamíny A, E, C, B4, B6, B12. odformovací fondy Gummies.
  4. “Multi-tabs, Intelli deti omega-3” (Ferrosan, Dánsko). Liek sa skladá z :. koncentrátom rybieho oleja, vrátane EPA a DHA, tokoferol, vitamín C Child uvoľňovacie kompozície vo forme žuvacích kapsúl s príchuťou čiernych ríbezlí,
  5. “Pikovit omega-3” (Krka, Slovenia). Multivitamínový komplex obsahuje rybí olej, vitamínov skupiny B (tiamín, kyselina listová, pyridoxín, riboflavín, kyanokobalamín), retinol, tokoferol, cholekalciferol, dexpanthenol, kyselina askorbová. Forma vydanie dodatku. – sirupe

Omega-3 pre ženy

Vzhľadom k tomu, že polynenasýtené mastné kyseliny sú “odpovedá” pre metabolické procesy v tele a pružnosť bunkových membrán a správnu funkciu mozgu, pre každú ženu je potrebné konzumovať aspoň 1 – 1,5 g čistého omega-3 za deň. Počas tehotenstva denná potreba triglyceridov zvýšil 2 krát.

Pozrime sa na výhody rybieho oleja pre ženy:

  1. Znižuje menštruačné bolesti, znižuje počet “záblesky” a zlepšuje náladu v “kritických dní”, protizápalovým účinkom.
  2. Znižuje úzkosť, zlepšuje náladu, zvyšuje účinnosť antidepresív.
  3. Spomaľuje ovisnutej kože a vrások.
  4. Predchádza osteoporóze, a to najmä počas menopauzy.
  5. stabilizuje “hormonálnu prepätia” v menopauze.
  6. znižuje o 30% je riziko husté prsia, ako aj pravdepodobnosť výskytu nádorov a polypov v hrubom čreve (u mužov tento efekt nevzťahuje).

Navyše, rybí tuk – zásadným faktorom výživy pri menopauze. Vzhľadom k tomu, že menopauza je sprevádzaná narušenie minerálne a tukov metabolizmus u žien po 55 rokoch rozvíjať cievne ochorenia, vrátane endoteliálny dysfunkcie. V tomto prípade, zmeniť reologické vlastnosti krvi a tým zvyšuje krvný koaguláciu.

Ak chcete zabrániť rozvoju trombózy, kardiovaskulárnych patológií, metabolickými poruchami, a tiež zmierniť nepríjemné príznaky menopauzy (búšenie srdca, návaly horúčavy, nočné potenie), denná strava je obohatená o potraviny bohaté na esenciálne tuky, alebo organické bio-komplexov .

Je veľmi dôležité, aby výrobky obsahujúce omega-3 ženy s nadváhou plánujú tehotenstvo, “sedí” na diéte s predispozíciou kardiovaskulárnych ochorení.

Záver

tak, že omega-3 trieda základných lipidov, ktoré vykazujú výrazné protizápalové, antikoagulans, imunomodulačné, antioxidačné a antilipidny akciu. Polynenasýtené lipidy nie sú syntetizované v ľudskom tele, je teda nevyhnutné, aby ich získanie z vonkajšej strany. Ak to chcete urobiť, denné menu obsahovať tučné ryby alebo morské plody, ľanový olej, čerstvé bylinky. Okrem toho, 1 – 2 krát za rok je potreba piť bio-komplexov, ktoré obsahujú “zvieratá” omega-3 (EPA a DHA)

.

Optimálny príjem tuku je 1 gram za deň. Ak máte suchú pleť, lupiny, akné, psoriáza alebo ekzém denná dávka kyseliny zvyšujú na 2 -. 3 gramy

About Paulína Turošíká 162 Articles
Mám veľa čo povedať o Iveve Jánošíkovej, ale najväčšie dve veci, ktoré je potrebné vedieť, je to, že je reflexívna a intuitívna. Samozrejme, že je tiež podmanivá, vtipná a presvedčivá, ale sú to tak isté, že sú desivé. jej reflexné myslenie, to je to, za čo je často uctievaná. Ľudia sa často spoliehajú na svoju a pozornú povahu v čase potreby.Nikto, samozrejme, nie je dokonalý a Kieran má veľa znakových chýb. jej ego a abrazivosť nie sú úplne zábavné a môžu zničiť veľa večerov. Našťastie jej intuícia pomáha udržiavať ich aspoň v malom.